maanantai 9. toukokuuta 2011

Soudan ja huopaan

Aikusten oikeasti en osaa soutaa ollenkaan. Tai no en ole kyllä ikinä edes kokeillu, mutta I know me... 

 Mutta tällasissa asioissa olen maailman "paras" soutamaan ja huopaamaan. Mietin, mietin ja mietin, enkä saa päätöstä tehtyä. Tai tässä tapauksessa päätin sulkea tämän. Ja tänään päätin avata sen taas. Se saatta olla suljettu taas huomenna. 


Mun tekis mieli laittaa blogi salasanan taakse. Mun tekis mieli kirjottaa avointa blogia. Mun tekis mieli aloittaa alusta, uudessa blogissa. Uusi on jo työn alla ja muuttolaatikot pakattuna (mielessä). Mutta en osaa päättää, tuleeko siitä avoin vai suljettu. En osaa päättää, siirränkö täältä kaikki raksajutut uuteen. Ois niin kiva kun ois sitten kaikki samoissa kansissa. 




Mun tekis mieli siirtää kuvat kameralta koneelle, että voin ensi viikolla kuvata talon runkoa, joka vihdoin alkaa nousta! Tontilla on tehty kaikenlaista, ei mitään supernäkyvää vielä, mutta kaikenlaista. 

3 kommenttia:

  1. Kiva, kun tulit takaisin:)!
    Oli jo ikävä -- oikeasti!
    Terkkuja ja tsemppiä!
    T, Tilda

    VastaaPoista
  2. Hei! Mäkin ilostuin, kun näin postauksesi taas bloggerissa. Harmitti oikein, kun en enää päässyt seuraamaan teidän projektia :)

    VastaaPoista