sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Haaste

Soile Sisustus ja sepustus- blogista oli heittäny minua haasteella, jonka olin täysin epähuomiossa ohittanut. Onneksi Soile väänsi rautalangasta, sitä tarvin. Usein.


Vuodenajoista eniten pidän...ööööööö. Kesästä. Mutta melkein yhtä paljon myös keväästä, kun kaikki alkaa kasvamaan. Ja syksystä, kun illat pimenee ja se ainainen silmien siristely loppuu.


Huomenna aion...nähdä pitkästä aikaa kaveria ja sen ihanaista Vilma-tyttöä! :)

Minun pitäisi useammin... leikkiä lasten kanssa ja keskittyä 120% vaan heihin. Mutta minkäs teet kun kotitöitä riittäis vaikka kellon ympäri.

Nyt juuri... istun kirjoittamassa tätä ja pitäisi olla jo matkalla ulos, mutta jos ihan nopeasti.....

Olen meikannut viimeksi... eilen. Jotenkin siitä on tullut taas päivittäinen tapa...


Lempiruokani... kiinalainen. Ja nimenomaan Golden Flowerin. :P

Jouluna aion... nauttia. Viime jouluna jo melkein onnistuin stressaamaan, mutta se jääkööt yhteen jouluun.

Näin viimeksi jotain ystävääni... toissapäivänä.

Äitini... on ihana. Me nähdään tosi usein. Liian usein kyllä vaan pyydän palveluksia, yleensä lapsenvahdiksi. :/

Poreammeet ovat... erittäin yhdentekeviä minulle.

Lempimaani on... Suomi (kuuluisi kai vastata?;)) Mutta pala sydäntä on ehdottomasti Espanjassa. <3

Metsästys on mielestäni... täysin suotavaa, mitä tehtäskään ilman hirvenlihaa? :O


Ostin viimeksi... tennarit.

Minulla on päälläni... mustat caprileggarit, korallin värinen hihaton toppi ja musta trikoopaita.


Kiitokset Soilelle haasteesta, mutta enpäs laitakaan tätä eteenpäin kenellekkään erityisesti. Jos jotakuta kiinnostaa, voi haasteen napata jatkoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti